10.&11.4.

 Znam da kasnim sa candidima, al razlog je manjak vremena [spremam se za EX.].. Al ipak sam napravila ness novo za svoj omiljeni blogich [tj ovaj moj]. Napravila sam si kao neki logo, ustv to vam je ova slika:

Tu sliku su stavljat na svoje slike, koje sam ja pravila i  stavila sam u elitu, mjesto onih slika koje su prije bile. Ovo vam znaci HilaryOnline i ispisano je mojim omiljenim fontom!!

Eh sad predjimo na stvar. I ovaj put imamo PONOVO dvije grupe cendida. Vec sam spomenula da neam vremena,  necu upoadovat ovu galeriju od 11.4. vec samo kopirat sa OH-HILARY. 11.4. Hilary je bila sa svojom sestrom i jos jednim covjekom [na PPLE.com kazu da je to otac, Bob, al ne bi ja bas to rekla :s, jer ja ga pamtim drugacijeg] na veceri povodom uskrsa. Slike su stv dobre [iako su MQ]:

10.4. su paparazzi uslikali kak izlazi iz studia [iako na mom izvoru, necu da ga imenujem jer je puuuno bolji od OH-Hilary, pise da je izlazila iz kuce] sa mnogo skripti. Mozda za neki novi film?!! Nadajmo se!!!

hilaryonline
Hilary Duff is my inspiration for everything. I love her forever. I am addicted to coffee and blogging. I am over-proud of my blog. xx

Komentariši